вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Модуль 1.Рефлексія.


Привіт всім!
Перший день тренінгу!!!
«Лед тронулся, господа присяжные!»
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання над тренігом. Я думаю, що даний тренінг допоможе використовувати ІКТ для розвитку навичок мислення високого рівня та зацікавленості учнів у навчанні. Я використовувала метод проектів у своїй педагогічній діяльності, а зараз сподіваюся навчитися робити це за допомогою соціальних сервісів Веб.2.0. добре, що є ресурси, що допомагають навчатися на тренінгу, я познайомилася з електронним посібником та корисними сайтами. Новим для мене став досвід створення власного блогу та рефлексії свого навчання.
Навички 21 століття – дуже актуальна тема! Переконана, що саме метод проектів дає можливість розвивати навички, що вимагаються часом і суспільством.

Немає коментарів:

Дописати коментар